03. 10. 2013 - Vyhlášení veřejné zakázky malého rozsahu
Vybavení žáků tablety a požadovaného příslušenství (nejen) k výuce přírodních vědVyhlášení veřejné zakázky malého rozsahu
Ředitelka Základní školy a Mateřské školy Petřiny jih oznamuje vyhlášení veřejné zakázky malého rozsahu:
Název zakázky: Vybavení žáků tablety a požadovaného příslušenství (nejen) k výuce přírodních věd
Místo plnění dodávky/služby: Základní škola a Mateřská škola Petřiny jih,Praha 6, Šantrochova 1800,/2,
162 00 Praha 6
Důvod zadání: zefektivnění výukového procesu přírodních věd prostřednictvím tabletů, interaktivní tabule a dalšího softwarového vybavení
Lhůta dodání, harmonogram plnění: zadavatel požaduje uskutečnění dodávky do 6ti týdnů od uzavření smlouvy
Zaměstnanec odpovědný za převzetí plnění: Mgr. Milena Koreňová, ředitelka školy
Vymezení předmětu plnění:
Předmětem plnění zadávacího řízení je dodávka tabletů a příslušného softwaru v návaznosti na zefektivnění výuky přírodních věd.
Škola využívá svých dlouholetých zkušeností s rozšířenou výukou informatiky a zároveň s interaktivní výukou pomocí interaktivních tabulí a připravila projekt využítí žákovských tabletů především pro přírodní vědy.
Pro výuku bude využíváno prostředí Microsoft Windows. Škola již má pořízený výukový materiál, který pracuje v prostředí Microsoft Windows a zároveň škola bude využívat digitální učební materiály (DUMy), které má připravené v prostředí SMART Notebooku. Proto jsou obě prostředí nutnou podmínkou výše uvedeného projektu.
Součástí dodávky je kompletní vybavení jedné třídy – které obsahuje interaktivní tabuli, datový projektor, počítač učitele, WiFi access point, nabíjecí skříň na tablety, sadu senzorů pro výuku fyziky a 32 žákovských zařízení – tabletů s klávesnicí.
Přesná specifikace zadání je uvedena v příloze. Specifikace předmětu Poptávky.
Platební podmínky:
Platební podmínky se řídí zásadami pro poskytování a čerpání prostředků ze státního rozpočtu. Záloha nemůže být před započetím prací poskytnuta – zadavatel ji neposkytuje. Po řádném předání a převzetí předmětu plnění bez zjevných vad a nedodělků zadavatelem vystaví zhotovitel konečnou fakturu. Splatnost faktur vyžadujeme nejméně 14 dní.
Kritérium hodnocení nabídky:
- nabídková cena 80 %
- záruční podmínky 20 %
Požadavky na prokázání kvalifikačních kritérií:
- Zadavatel požaduje prokázat základní kvalifikační předpoklady uchazeče v rozsahu uvedeném v § 53 odst. 1 písm. a - j) zákona, způsobem uvedeným v § 62 odst. 2 zákona.
- Dále zadavatel požaduje prokázat profesní kvalifikační předpoklady zájemce v rozsahu dle
§ 54 písm. a - b) zákona, způsobem uvedeným v § 57 odst. 1 a 2 zákona takto: dle § 54 písm. a) požaduje doložit výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, dle § 54 písm. b) zákona doložit doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci- Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů
- Prokazuje-li dodavatel splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 způsobem podle § 127 (výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů), nesmí být tento výpis k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší než 3 měsíce.
- Dále zadavatel požaduje prokázat technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 1, písm. a) zákona, požaduje zadavatel předložení seznamu významných dodávek realizovaných dodavatelem za poslední 3 roky, přičemž předmět plnění těchto dodávek byl obdobného charakteru k předmětu této veřejné zakázky. Zadavatel za významnou dodávku považuje min. 1 dodávku, jejíž předmět plnění byl obdobného charakteru k předmětu veřejné zakázky, v minimálním investičním rozsahu 500 000,- Kč bez DPH s uvedením jejich ceny, doby a místa provedení a osoby objednatele.
Požadovaný obsah nabídky:
- Pro snazší posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje, aby písemná (tištěná) verze nabídky uchazeče byla řazena níže uvedeným způsobem:
1.) Krycí list veřejné zakázky - obsahuje převážně tyto informace – v případě právnických osob obchodní firmu nebo název, sídlo, právní formu, identifikační číslo, cenu bez DPH a konečnou cenu s DPH
2.) Základní kvalifikační předpoklady - splnění základních kvalifikačních předpokladů se prokazuje doložením příslušných dokladů podle uvedeného zadání
3.) Profesní kvalifikační předpoklady - splnění profesních kvalifikačních předpokladů se prokazuje doložením příslušných dokladů dle uvedeného zadání.
4.) Nabídková cena, včetně ocenění a popisu jednotlivých dílčích částí díla a odsouhlasení splnění všech nastavených kritérií zadání. Splnění podmínky představuje vyplněnou předloženou přílohu zadávací dokumentace č. 1 – „Specifikaci předmětu poptávky“. V případě nesplnění byť i jedné podmínky ze zadávací dokumentace, bude nabídka, jako celek, z výběrového řízení vyřazena.
5.) Návrh smlouvy o dílo - uchazeč je povinen předložit v nabídce podepsaný návrh smlouvy o dílo.
Termín a způsob podávání nabídek:
Uchazeči podají své nabídky osobně do sídla zadavatele nebo poštou na adresu zadavatele tak, aby byla zadavateli doručena na jeho adresu nejpozději do 11.10 2013 do 12:00 hod.
Další podmínky zakázky:
- Uchazeč předloží jako součást nabídky znění návrhu smlouvy. Návrh smlouvy bude podepsán statutárním zástupcem uchazeče.
- Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, doplnit podmínky soutěže, dále soutěž do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky zrušit, a to i bez udání důvodu, případně veškeré přijaté nabídky uchazečů odmítnout. Zruší-li zadavatel zadávací řízení, je povinen o tom zájemce bezodkladně informovat
- Zadavatel není odpovědný za jakékoli škody, ani za případný ušlý zisk, které souvisí se zrušením zadávacího řízení, ani v případě, že zadavatel byl uchazečem informován o možnosti vzniku škody.
- Zadavatel nehradí žádné náklady, které mohou vzniknout uchazeči při přípravě a podání nabídky. Všechny náklady nese uchazeč.
- Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, případně vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách.
- Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o upřesnění smlouvy
- Uchazeč je vázán celým obsahem nabídky po dobu 90 dnů ode dne skončení lhůty pro podání nabídek.
V Praze dne 3. 10. 2013
Mgr. Milena Koreňová
ředitelka školy
Další informace |
---|
Důležitá data |
1.9. zahájení školního roku 2021/2022 na školním hřišti 1.9. povinné testování I. 6.9. povinné testování II. 7.9. třídní schůzky |
Kontakty |
Ředitelka školy: Mgr. Helena Patáková Statutární zástupkyně, zástupkyně pro 1. st., ŠD: Mgr. Jana Nehasilová Zástupce pro 2. stupeň, sport: Mgr. Lukáš Drbohlav Zástupkyně pro MŠ: Bc. Zuzana Havlová, DiS. Hospodářka: Ivana Tomíčková Adresa: ZŠ a MŠ Věry Čáslavské, Praha 6, Šantrochova 2/1800, 162 00 Praha 6 e-mail: info@zsverycaslavske.cz Telefon: (+420) 235 361 223 REDIZO: 600039161 IČO: 48133779 Č. účtu: 3030061/0100 datová schránka: y5v3c4y |
Šablony |
Aktivní město |
Zprávy ze sportovních soutěží |